Leningrad skyline ståtar bakom dig kamrat

Idag var vi och badade med skolan och gjorde livräddning. Sen bastade vi så hårt att det vart kortslutning. Sen så for vi runt på stan ett tag tills bussen kom.


Sådär nu har jag skrivit om min dag.


Också är det lilllördag, inget jag firar men jag blir ändå glad av att säga det. Ungefär som att kalla skor för pjucks, eller säga "älg" med tungan så långt bak i munnen man kan. Aaaaaaanyway; jag har tydligen fått ett sommarjobb fast inte, tydligen så hade stallet gett fyra platser och inte som kommunen trodde. det här är ett sammanhängande inlägg så sitt ner och håll käften! Men kommentera ändå, jag lovar att inte svara, på hedersord.  Jag har hittat en ny hobby! Jag sätter Hitler på bilder han inte borde vara på.






Tryck för större bilder och kom gärna med förslag på nya ställen för Hitler att fara till.

Kommentarer
Postat av: Ida

det blir ju hela sverige eftersom det är massa lag som inte kvalifiserade (haha stavas det så?) till RM

2010-06-07 @ 15:31:18
URL: http://idaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0