Thåström

Jag tycker att det känns egoistiskt att inte dela med mig av denna musikaliska gud.


Här är utdrag ur några texter och om du klickar kommer du till låten på Spotify.

Det är ni som e dom konstiga, det är jag som e normal
Hon bär på rent, svart, hat
Och ingen vet om att jag ska ge den till en flicka med guldbruna ögon.
Jag behöver en mun till för att kunna andas
Franciskan sjöng och jag älskade när hon sjöng
Dom som aldrig mer ska få skratta eller kyssa en flicka som ler
Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig kommer kommer aldrig komma hem

Vi bor två kvarter, ifrån varann men en grå prick är det enda jag ser av Susanne
En för alla, alla för en
Börja leva, må dåligt konstruktivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0