Om jag får en bit av ditt, får du hela hjärtat mitt.

Jag var på nån infogrej inför sommarjobb och slölyssnade på dom som snacka. Sen hade dom ett lotteri och jag satt spänt och väntade på att dom skulle läsa upp "Vit åttifem?" och hade en plan om vad jag skulle göra om jag vann. Först skulle jag ha skrikit BINGO! så högt jag kunnat, sen så hade jag sprungit fram till scenen och tagit tag i micken och hållit ett improviserat tacktal, sen så hade jag sagt "Vad vann jag?" och då hade de sagt typ "Vattenflaska" och då hade jag tagit vattenflaskan och sakta gått tillbaka till min plats.





Jag har tagit ett kort ut genom fönstret och tänkte göra det en gång om dagen resten av föralltid!




Också har jag ändrat lite i temat på dumburken, det enda som räknas är bakgrundsfärgen när jag hovrar över nåt som nu är mysigt bäbisblå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0