Fanfanfan...

Idag hade jag sovmorgon och det var väl kul... När väckarn ringde så trodde jag att det var någon som hörde av sig och ville prata så jag somnade om när jag upptäckte att det bara var väckarklockan. Jag vaknade igen av att hemtelefonen Jag låtsas som att jag inte hör det också får nån annan svara tänkte jag. Efter typ två minuter svarade jag trött DeeErik
Morsan svarade glatt Väckte jag dig?
Näe jag låg bara och sov lite
Okej jag skulle bara se så att du hade vaknat
Jag lägger på och gör mig i ordning för skolan.



Nu har jag snart gått ut nian och det känns som om allt seröst är över. Jag förstår inte vad de som säger att de kommer sakna klassen dillar om, nu slipper ni ju träffa alla jobbiga i klassen men kan ändå umgås med de roliga.

Det här osammanhängande inlägget blev just lite mer osammanhängande(!) för här är en film med en kille som sprutar cola ur anus.




Också en bild som har med allt detta att göra för att ingen anledning.



Brännbollsturnering nästa vecka, förra året var jag tjej men i år så ska jag vara pirat, så kanske vi kan röva hem segern. HOHOHOHOHO


Ahem, efter det där dåliga skämtet så skulle jag vilja säga förlåt till följande grupper; Pirater, Sjörövare, Andra sjöfarande våldtäktsmän, Rövare, Banditer, Professionella brännbollsspelare och alla som vi ska slå i brännboll på Onsdag.

Och till Boxare, Slagsmålskämpar och Mina läsare(hej mamma) för det andra dåliga skämtet.


Över och UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0