Weooow

Här är korten i rätt ordning fast än att de inte är tagna de dagarna.
Dag4(nån annan dag):

Dag5(idag):








Varför ser inte a:n på datorn ut såhär "ɑ"? Jag undrar jättemycket och jag undrar ännu mer, gör jag. Det har åskat två dagar/kvällar på raken, det var tråkigt men ändå trevligt. Jag såg ut genom fönstret också vart det ljust och sen så dånade det så att det skakade i rutorna. Jag ska börja läsa Krig och Fred snart, jag har ganska mycket tid över. Jag tror det kommer åska snart igen, det ligger i luften. Och sjön är svart. Jag har badat mer i Ragvaldsträsk än i Kroksjön i sommar, troligtvis för att jag känner "Människor" i Ragvaldsträsk.



Tack och hej, leverpastej...




Jo, en sak till "Vad äter ni förresten? Jag undrar vad ni äter."

Kommentarer
Postat av: Thony

Epic quote i slutet xD

2010-07-07 @ 03:42:53
URL: http://thonystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0